Ο Κώ­στας Κα­ζά­κος για το θέ­α­τρο την πε­ρί­ο­δο της δι­κτα­το­ρί­ας

Η λο­γο­κρι­σία γε­νι­κά, αλλά και ει­δι­κά στο θέ­α­τρο, ήταν στην ημε­ρή­σια διά­τα­ξη κατά τη διάρ­κεια της χού­ντας των συ­νταγ­μα­ταρ­χών. Από την αρχή της επι­βο­λής της, ωστό­σο, οι θε­α­τράν­θρω­ποι δεν έκα­τσαν με σταυ­ρω­μέ­να τα χέρια. Κι­νη­το­ποι­ή­θη­καν πολ­λα­πλώς, είτε βρί­σκο­ντας τρό­πους για να πε­ρά­σουν αντι­χου­ντι­κά μη­νύ­μα­τα και να επι­κοι­νω­νή­σουν με τον κόσμο είτε, όταν έφτα­σαν οι μέρες … Continue reading Ο Κώ­στας Κα­ζά­κος για το θέ­α­τρο την πε­ρί­ο­δο της δι­κτα­το­ρί­ας